En update

Jag har inte mått så bra idag av någon anledning. Jag har känt mig extremt matt och trött och bara känt för att sova. Imorse när jag vaknade kände jag direkt atr jag mådde skumt och sedan fortsatte det bara. Jag var hos min pojkvän imorse/förmiddags men sedan kom mamma och hämtade mig runt kl 14.45. Väl hemma la jag mig och sov och sov och sov... Men nu mår jag bättre! Dock känner jag mig nu istället enormt rastlös och uttråkad. Ni vet så där jobbigt rastlös? Jag kan inte få ro i kroppen och kan inte varva ner. Vill egentligen bara vara med min pojkvän nu men det går inte. Vi ses imorgon istället så jag får klara mig tills dess.
 Det var bara det jag ville säga, typ. 
 
Hej så länge. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmseld -

RSS 2.0