Någon slags rubrik

Förlåt att jag bloggar så dåligt nu för tiden. Jag har så mycket för mig jämt så det finns liksom inte tid. Jag ska försöka bättra mig, men jag garanterar inget tyvärr. Sorry.

Men men, jag tänkte lägga mig strax. Jag har mått så himla dåligt idag pga att jag varit så trött. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon då jag och min syster ska passa mina småsyskon. Sedan på lördag ska jag fixa en grej till Harald, och därefter åker jag hem till honom och kommer inte hem förrän på fredag. Jag åker ju till Leksand på måndag och kommer hem på tisdagkväll, och på onsdag drar jag och min pojkvän på kryssning i två dagar till Tallinn. Så jag kommer bara rätt busy nästa vecka.

Iallafall, jag ska krypa till sängs nu. Godnatt, gott folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmseld -

RSS 2.0