So much to do

För tillfället håller jag på och packar. Jag ska ju inte vara hemma på 6 nätter nu, så jag måste ha med mig en del. På måndag drar jag till Leksand med min pojkvän och hans familj, och på tisdag ska vi gå på Leksand Sommarland. Så jag måste ha med mig bikini och sådana där saker. Sedan åker vi hem till Harald på tisdagkväll, och på onsdag åker vi på kryssning, så jag packar inför kryssning också. Det är alltså rätt mycket att tänka på. Jag är livrädd att jag ska glömma något (typ hårborsten eller packa ner för lite kläder). Men jag känner mig ändå rätt redo nu. Jag ska bara åka iväg och fixa en sak idag pour ma petit ami (alltså på svenska: till min pojkvän). Han fyller år imorgon, så jag fixar det allra sista nu. Hoppas han gillar det han får! Men det tror jag nog ♥
 
Jag ska fixa lite mer nu, och sedan ska jag bege mig iväg. Så vi hörs väl (kanske inte så ofta dock, hehe). Tjoflöjt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmseld -

RSS 2.0