Some changes.

Vet ni? Jag ska nog lägga den här bloggen på is och starta en ny blogg istället. Jag har tröttnat totalt på elmseld.blogg.se och kännet bara för en ny, fräsch blogg. Detta kommer nog att fixas imorgon och på fredag eftersom jag är hos min pojkvän nu och inte har tillgång till min dator. Men imorgon och på fredag kommer jag nog lägga tid på detta. 
 
Idag tänker jag lägga min fokus på... *trumvirvel* ... att tagga inför ikväll!! Det är utgång ikväll med Harald och hans kompis och det kommer bli awesooome. Jag är sjukt taggad redan nu. Wohooo!!! 
 
Anyway. Jag återkommer med mer info om bloggbytet etc. 
Ha det bäst. 
 


Kommentarer
Micaela Norberg

ha en trevlig kväll!

2012-08-15 @ 13:52:51
URL: http://micaelanorberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmseld -

RSS 2.0